Ojačanje željezničkih kolosijeka i željeznički nasipi
Pomaganje nadležnim tijelima za željeznicu sa svrhom proširivanja proračuna
Željeznički nasipi i radovi na mostovima ključne su komponente u projektiranju željeznice koje osiguravaju sigurno putovanje putnika i tereta diljem nacija i kontinenata. Željeznički inženjeri koji projektiraju nove željeznice nastoje ekonomičnije, održivije i s većom otpornošću na klimatske promjene isporučiti sigurnije, bolje i dugotrajnije željeznice. Oni koji su odgovorni za održavanje postojećih željezničkih mreža suočavaju se sa sve većim jazom između potreba za održavanjem mreže i smanjenih proračuna za održavanje.
S obzirom na to da troškovi materijala i rada kontinuirano rastu, a opseg njihovih odgovornosti stalno se širi, kako tijela nadležna za željeznice održavaju korak? Tensar pomaže nadležnim tijelima zab željeznicu da dodatno povećaju proračune za kolosijeke, zemljane radove, željezničke nasipe i mostove, koristeći naše dokazane tehnologije, uz podršku Tensar stručnosti i softvera.
Željeznički nasipi
Željeznički nasipi omogućuju uspostavljanje željezničkih kolosijeka na povišenoj razini, osiguravajući da vlak može lako proći preko terena, posebno tamo gdje postoji nagib. Izgradnja optimalnih željezničkih nasipa također olakšava kritičnu željezničku odvodnju, slijeganje i kontrolu erozije, tako da je kolosijek održiv u narednim godinama.
Cilj ugradnje geotehničkih inženjerskih rješenja u željezničke nasipe je njihova proizvodnja s većom otpornošću, uz smanjenje troškova i emisija ugljika. Ugradnjom Tensar geomreža u nasipe željezničkih pruga sa strmim nagibom značajno se poboljšava životni ciklus održavanja, smanjuje rizik od erozije i kontrolira slijeganje. Također mogu zadovoljiti estetske zahtjeve s nizom dostupnih opcija, kao što su prirodno vegetacijske padine.
Željeznički potporni zidovi
Željeznički potporni zidovi temeljni su za željezničke mreže, oba štite željezničke kolosijeke na nižoj razini, a također podržavaju povišene željezničke kolosijeke kao što su oni na nasipima. Potporni zidovi na željezničkim prugama mogu biti posebno učinkoviti tamo gdje je prostor ograničen, omogućujući da se utjecaj struktura svede na najmanju moguću mjeru u područjima kao što su urbani gradovi visoke gustoće.
Inženjerski potporni zidovi željezničke pruge mogu biti posebno teški jer se željeznička opterećenja masivno razlikuju od onih na autocestama i često zahtijevaju gotovo vertikalno nagnuto tlo. Stoga korištenje potpornih zidova s vrhunskim strukturnim integritetom, kao što su TensarTech sustavi za zadržavanje zemlje, omogućuje nadležnim tijelima za željeznicu da odaberu potporni zid koji može maksimalno povećati dostupno zemljište, smanjiti vrijeme izgradnje i iskoristiti materijale dobivene na lokaciji.
Željeznički kolosijek
Što ako biste mogli dizajnirati bolje performanse koje se prate održivije i s većom otpornošću, a bez povećanja troškova? Što ako biste mogli produljiti radni vijek ili uvelike produljiti razdoblja između rutinskog održavanja?
Željeznička pruga je primarni fokus željeznice, ali je popraćena velikim zemljanim radovima, željezničkim nasipima i mostovima. Strukturni i geotehnički inženjeri koji grade željezničku infrastrukturu suočeni su s istim izazovima: isporučiti više za manje. Također nastoje dizajnirati ekonomičnije, održivije i s većom otpornošću. Cilj je izgraditi željezničke nasipe sa smanjenim otiskom, brže i sa smanjenim emisijama ugljika ili za željeznički most ili preko palube mosta kako bi se izgradili rubnici koja se izravno oslanjaju na jeftinije ojačane upornjake tla pomoću recikliranog punjenja.
Tensar je dokazao inovativna željeznička rješenja za kolosijeke, zemljane radove i mostove - uz podršku Tensar stručnosti i softvera.
Još bolja vrijednost
Učinkovita željeznička mreža mora održavati brzinu projekta i minimizirati poremećaje u radu za velike operacije održavanja. Kvaliteta i trajnost kolosijeka od presudne su važnosti, kako za određivanje sigurnih radnih brzina, tako i za minimiziranje poremećaja povezanih s održavanjem.
U novim radovima na rekonstrukciji kolosijeka nosivost i krutost temelja kolosijeka mogu se poboljšati ugradnjom Tensar stabilizacijskih geomreža u podbalastni sloj. U balastiranom kolosijeku, vrijeme između potrebnog održavanja nabijanja može se značajno povećati ugradnjom Tensar stabilizacijske geomreže u bazu balastnog sloja. Smanjuje se degradacija balasta i slijeganje kolosijeka, održavajući brzinu kolosijeka i produžujući cikluse održavanja.
Zemljani radovi i radovi na mostovima
Gotovo svi željeznički projekti uključuju izgradnju potpornih zidova, cestovnih i željezničkih nasipa, upornjaka mostova i drugih značajki. Tensar ima niz TensarTech sustava za zadržavanje zemlje za potporne zidove, strme nasipe i upornjake mostova. Ova rješenja nude velike troškovne prednosti i prednosti programa izgradnje u odnosu na alternativne metode izgradnje. Također omogućuju uporabu recikliranih materijala ili materijala za punjenje na lokaciji kako bi se smanjili troškovi i smanjio utjecaj na okruženje.
Osim toga, Tensar ima inovativna rješenja za izgradnju temelja željezničkog nasipa na slabom tlu. Oni mogu biti brži za izgradnju, sa smanjenim uzimanjem zemlje i kontroliranim slijeganjima.