Zračne luke
Otporna infrastruktura za zračne luke
Sve zračne luke imaju opsežnu infrastrukturu koja je skupa za izgradnju i održavanje. Također se kontinuirano razvija kako bi se zadovoljile promjenjive potrebe dioničara. Osim toga, logistička i sigurnosna pitanja koja se primjenjuju na zračnu luku čine održavanje vrlo složenim i skupim procesom. Ispunjavanje tih potreba zahtijevalo je brze promjene u strategiji, ulaganjima i tehnologiji.
Vlasnici i operateri zračnih luka često se nalaze u beskrajnom procesu održavanja i rekonstrukcije. Glavni čimbenik su velike površine kolnika koje svaka zračna luka mora održavati kako bi se osigurao neprekidan rad. Što dodatno komplicira problem, najčešće korišteni i jako opterećeni kolnici, poput platformi i pista, često zahtijevaju najviše posla. Široka mreža kanala za usluge, cjevovode i odvodnju ispod tih kolnika stvara vrlo promjenjive uvjete temeljenja koji mogu dovesti do diferencijalnih problema slijeganja. A kada su kolnici izgrađeni na vrlo mekom tlu, stvara se još veći izazov za dugoročne performanse.
Tenzarske geomreže u mehanički stabiliziranom sloju mogu ojačati kolnike izgrađene na slabim i promjenjivim podlogama i ublažiti diferencijalno slijeganje. Ovaj pristup projektiranju smanjuje volumen potrebnog agregata i skraćuje vrijeme izgradnje, istovremeno produžujući vijek trajanja kako bi se proizveo potencijal za značajne troškove i koristi za okoliš.
Kada se radi o postojećim napuknutim asfaltnim kolnicima ili prekrivanju starih betonskih kolnika, Tensar asfaltni međuslojni proizvodi mogu se ugraditi u asfaltni sloj kako bi se uvelike produžio vijek trajanja sloja. Pucanje se odgađa, poboljšavajući vizualni izgled i što je još važnije performanse površine.